Wednesday 13 September 2017

I Love Forex And You


Ämne: Jag älskar forex och dig (2) Forex Forum mt5 ndash Introduktion. Forexmarknaden är hög avkastning och riskabelt medelvärde för att vinst genom operationer med valutakurser. Instrument för arbete på Forex marknaden på många sätt bestämmer resultatet av valutahandel gjord av Forex marknadsaktörer ndash mäklare kunder. Varje Forex-mäklare erbjuder sin egen terminal, men det mesta av mäklare och handlare stämmer överens med att välja MetaTrader 4 och MetaTrader 5 terminaler. Detta forum är skapat för dem som föredrar terminalen i MetaTrader-serien i handel med Forex. Forex Forum mt5 ndash handelsdiskussion. Forex marknaden prognoser, oberoende åsikter av nybörjare handlare och experter på valutamarknaden ndash allt detta hittar du på Forex-forum för handel diskussion. Solid erfarenhet av arbete på Forex är att föredra, men alla kommer inklusive Forex-nybörjare kan komma och dela sin åsikt också. Ömsesidig hjälp och dialog utmärker huvudmålet med kommunikation på Forex-forum, ägnat åt handel. Forex Forum mt5 ndash dialog med mäklare och handlare (om mäklare). Om du har negativ eller positiv erfarenhet av att arbeta med Forex-mäklare, delar ndash det på Forex Forum, relaterat till frågan om Forex service kvalitet. Du kan lämna en kommentar om din mäklare som berättar om fördelar eller nackdelar med arbete hos Forex med det. De sammanlagda handlarna för mäklare utgör ett betyg. I denna rating kan du se ledarna och utomstående från Forex-tjänsterna. Gratis diskussioner på Forex Forum mt5 Du är en näringsidkare och vill koppla av Då Forex Forum för gratis diskussioner är för dig. Det finns inga tvivel om att konversation på ämnen nära Forex-marknaden är företrädesrätt. Här hittar du skämt om handlare, karikatyr av Forex-mäklare och full-rate Forex off top. Bonus för kommunikation på Forex Forum mt5 Detta forum är skapat av handlare för handlare och är avsett för vinstutjämning. Men varje inlägg på Forex-forumet ger författaren en forexbonus. Som kan användas i Forex trading på kontot öppnat med en av forumets sponsorer. Denna lilla gåva presenteras för att belöna professionella handlare för spenderad tid på vårt forum. Vi uppskattar ditt val av Forex forum mt5 som en plattform för kommunikation. Alla tider är GMT 2. Klockan är nu 04:28. Powered by vBulletinreg Version 4.1.2 Copyright copy2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Designad av Insta Media Groupi älskar forex och du Top jag älskar forex och du Forex Trading webbplats Forex Trading System jag älskar forex och du älskar mig forex och du Top jag älskar Forex Trading Trading Forex Trading System Jag älskar Forex och du Jag älskar Forex och du Top Jag älskar Forex och Forex Trading webbplats Forex Trading System Jag älskar Forex och du Jag älskar Forex och du Top Jag älskar Forex och du Forex Trading webbplats Forex Trading System Jag älskar Forex och du Jag älskar Forex och du Top Jag älskar Forex och du Forex Trading webbplats Jag älskar Forex och du Top Jag älskar Forex och du Forex Trading webbplats Forex Trading System Jag älskar Forex och du älskar Forex och du Top Jag älskar Forex och du Forex Trading webbplats Forex Trading System Jag älskar Forex och du älskar jag Forex och du Top Jag älskar Forex och du Forex Trading webbplats Forex Trading System Jag älskar Forex och du Artical Jag älskar Forex och du Vem Kn Ew att en blygsam illustration av en italiensk matematiker från århundraden sedan snart skulle bli en rörelsekraft på den modernaste tidens största marknad. Leonardo Fibonacci, även känd som Leonardo Pisano, upplevde ett genialt slag som han försökte ut flera antal sekvenser och provade ( Eller används som exempel, för att vara exakt) vad är nu känt som Fibonacci-numren i Liber Abaci, hans banbrytande bok. Boken introducerade de arabiska siffrorna och Fibonacci-numren, som länge används av indiska matematiker, till västvärlden, och tjänar Fibonacci till en plats i historien. Han betraktas för närvarande som arguable den mest begåvade av alla matematiker från de mörka åldrarna. Fibonacci-numren, som Fibonacci enkelt introducerade genom ett problem med kaniner, spelar en viktig roll i Forex trading, en av de mest populära valen i investeringar dessa dagar. Enligt systemet som används av nämnda sekvens, är varje tal efter de två första siffrorna följande, i själva verket summan av de föregående två talen. Därför börjar Fibonacci-nummersekvensen på följande sätt: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, och så vidare. Men vad betyder detta, eller hur gäller det på Forex-marknaden. Varför jag älskar Forex (och så borde du) Arbetar i dina pyjamas från bekvämligheten av ditt hem eller en avlägsen strand i Tahiti (förutsatt att det finns Wi-Fi) Skapa extrem rikedom, måste vara bland de främsta anledningarna till att folk skulle vilja göra en karriär ur handel med Forex, men som tilltalande som denna anledning kan låta är det inte nödvändigtvis den bästa anledningen. Så om pengar och frihet inte är de främsta orsakerna till att någon ska bli kär i handel med Forex, vad är de Guest post av Yael Warman, Content Manager på Leverate Low Entry Cost: Eftersom Forex har en smal spridning i form av pips, är den första Kapital som behövs för att börja handla Forex är liten. Många mäklare erbjuder numera konton med minsta insättningar så låga som 100 euro och tillåter näringsidkare att bestämma partielängden de vill handla, vilket gör det extremt tillgängligt för personer som inte har en stor startkapitalkapital tillgänglig. Körsbären ovanpå är det faktum att Forex trading kommer att kunna handla på margin med en hög hävstångsfaktor, i vissa fall så mycket som 50: 1. Inga eller låga provisioner: Medan vissa mäklare tar ut en provision baserad på en procentandel av spridningen, tjänar de flesta mäklare på spridningen mellan valutor, antingen en fast eller en variabel spridning. Detta ingen kommissionsalternativ samt marknadens snäva spridningar gör att Forex tradingkostnaderna är mycket lägre än vad som helst på någon annan handelsmarknad. Hög likviditet: Eftersom Forex marknaden är enormt stor när det gäller antal handlare och volym (den dagliga aktiviteten överstiger ofta 4 biljoner dollar), det är extremt flytande. Det innebär att även stora beställningar omedelbart fylls på ett musklick utan betydande prisavvikelser, vilket möjliggör snabbare spridningar och effektivare prissättning. Variety of Trading Instruments: Baserat på tidpunkt, volatilitetsmönster eller ekonomisk utveckling kan handlare välja mellan olika instrument med 8 stora valutor som ger sju olika stora valutapar. Detta gör Forex trading mycket enklare att följa än andra marknader där näringsidkare måste följa tusentals aktier för att hitta det bästa värdet. I Forex trading behöver handlare bara hålla sig till de ekonomiska och politiska nyheterna i åtta länder och byta från ett valutapar till ett annat baserat på deras preferenser. Öppet 24 timmar. Det är rätt, valutamarknaden är den enda marknaden som är öppen 24 timmar om dygnet. Från öppnandet av den australiensiska marknaden på måndagsmorgon till den stängande klockan på New York marknaden på fredag ​​eftermiddag, sover Forex marknaden aldrig. När en marknad på västra halvklotet stängs öppnar en annan i öst, vilket gör det möjligt för handlare med dagtid jobb eller upptagen scheman att utnyttja de olika tidzoner och handel när som helst under dagen eller natten. Om författaren Yael Warman är en kreativ författare med en stark bakgrund i marknadsföring och reklam. Yael har varit författare i över 10 år och har arbetat för kunder i olika branscher såväl som egna företag och är för närvarande Content Manager hos Leverate. Relaterade inläggThe Only 3 Forex Chart Patterns Du behöver (och varför jag älskar dem) Det finns en miljon sätt att tjäna pengar på Forex marknaden. Nyckeln till framgång i den här verksamheten är inte att hitta en som fungerar, det är att hitta en som fungerar för dig. När jag började 2007 handlar ingenting annat än stiftstänger och inuti barer, är min stil idag ganska annorlunda. Enkelt sagt, det sätt som jag handlar idag är mycket robustare än det var 2007. Idag handlar jag fortfarande om stiftstänger och inuti barer, men under åren har jag utökat min handelsplan för att även inkludera några valmässiga tekniska mönster. Varför handla dessa Forex-diagrammönster utöver ljusstakeformationer Tänk på det så här. Innan en utvecklare börjar bygga ett köpcentrum, skrivs stora butiksaffärer för att ge den bästa upplevelsen som möjligt för kunderna. Dessa kallas förankringsbutiker. På liknande sätt kan de tre diagrammönstren nedan bli ankare till din handelsplan. Dessa är de formationer som du kan lita på för att generera vinster på en konsekvent basis. Exklusiv Bonus: Ladda ner Forex diagrammet mönster PDF som visar dig exakt hur jag handlar de tre diagrammönstren nedan. Naturligtvis är de inte de enda prisstrukturerna där ute, men de är de som jag har kommit för att njuta av handel mest under åren. Så utan vidare ado, får vi började huvudet och axlarna (och omvänden) för dem som har följt mig ett tag nu kan du komma ihåg att min favoritmönster att handla brukade vara kilen. Det senaste året av handel har dock skapat en ny vinnare i min bok. Huvud och axlar är minst vanliga av de tre formationer vi kommer att diskutera idag. Medan det kan finnas liknande prisstrukturer som uppträder vanligare, kommer en giltig och därför ombytlig huvud och axelomvändning inte att komma runt mycket ofta. Varför jag handlar Det är enkelt, det fungerar. Men mer än det kan det vara ganska lätt att upptäcka och extremt lönsamt när du vet vad du ska leta efter och hur man handlar det. Mönstret kan erbjuda en exakt ingång med tanke på att halsen i allmänhet är baserad på flera höjder eller låga. Detta faktum i sig tar mycket av gissningen utifrån att bestämma när mönstret har bekräftat. En annan stor fördel, som de andra två tekniska formationerna nedan, är att vi har ett måttligt mål för att identifiera ett möjligt mål. Att stanna ut ur problem Det här är något du kanske inte vet (om inte du själv är en av mina medlemmar). För att kunna anses vara giltigt måste de två axlarna i mönstret överlappa vid någon tidpunkt. Situationer där axlarna inte överlappar varandra är vanligast när mönstret utvecklas i brant vinkel. Trots att en trendstegsbrott (om en finns) kan utlösa en förändring i trenden, passar den inte de kriterier som ska kallas eller handlas som ett huvud och axelmönster. Lägg märke till hur ingen del av den första axeln i bilden ovan överlappar den andra axeln. Detta diskvalificerar prisstrukturen från att handlas som huvud och axelmönster. Ett annat vanligt misstag bland Forex-handlare är att använda ett uppmuntrat mål som en one-stop-butik. Med andra ord mäter de helt enkelt avståndet i pips och sedan ställer en väntande order att boka vinster på den nivån. Även om det ibland kan fungera till din fördel, är det mycket bättre att bestämma huruvida det här objektivet stämmer överens med en befintlig nyckelnivå. Om det gör det är perfekt, men ett vanligare scenario är en där marknaden kommer att komma i kontakt med en nyckelnivå innan målet uppnås. Om så är fallet, är det bättre att du tar vinst på nyckelnivå istället för att hoppas på ett utökat drag i målet. Kom ihåg att teknisk analys inte är en perfekt vetenskap och det finns inga garantier, så det är ingen mening att riskera att förlora en orealiserad vinst på 500 pips för att göra ytterligare 50 pips i vinst. Sist men inte minst handlas huvudet och axlarna bäst på 4-timmarsdiagrammet eller högre. Jag har dock funnit att de bästa prisstrukturerna tenderar att bilda sig på den dagliga tidsramen. En bildning på 1-timmarsdiagrammet eller lägre bör alltid ignoreras, oavsett hur väldefinierad strukturen kan vara. Till skillnad från huvudet och axlarna som vi just diskuterat är kilen oftast sedd som ett fortsättningsmönster. Detta innebär att priset en gång bruten tenderar att röra sig i riktning mot föregående trend. Med det sagt är det viktigt att inte fånga sig i försök att förutse en framtida riktning medan mönstret fortfarande är intakt. Endast en gång stöd eller motstånd är bruten bör du börja identifiera möjliga mål. Varför jag handlar det Kilen var ett av de första Forex-diagrammönstren som jag började handla strax efter att jag kom in på marknaden 2007. I 2010 hade jag inte bara kunnat bli kompetent att handla dem, men jag hade också utvecklat den intuition som var nödvändig för att identifiera Mest lönsamma formationer något som bara kan hämtas efter många års praktik. De riktigt stora kilmönstren kommer inte runt allt som ofta. Med riktigt bra hänvisar jag till dem som bildar på det dagliga diagrammet. Medan du kan handla dessa på 4-timmars tidsram, är min erfarenhet de mest lukrativa handelsuppställningarna på den dagliga tidsramen. Kilor tenderar att spela relativt snabbt jämfört med något som huvudet och axlarna. De möjliggör emellertid också en fördelaktig risk för att belöna förhållandet. Speciellt de större strukturerna som bildas på det dagliga diagrammet. Denna kombination gör att du kan få en bra vinst på en relativt kort tid. Så även om de inte kommer runt så ofta borde kilar säkert vara något du tittar på under längre perioder av konsolidering. Att hålla sig ur problem Det finns tre vanliga misstag jag ser handlare som gör när det gäller att handla kilen. Den första och kanske mest utbredda försöker tvinga stöd och motståndsnivåer att passa. Faktum är att detta är en vanlig fråga som jag ser över hela handeln, inte bara kilar. Som jag alltid säger, om en nivå inte är oerhört uppenbar, bör den ignoreras. De tre punkterna i illustrationen ovan är tydligt inte inline med de övre och nedre konsolideringsnivåerna, vilket invaliderar bildningen i form av 8220tradability8221. Det andra misstag jag ser bland handlare försöker handla en kil på en lägre tidsram. Även om dessa formationer kan uppstå oftare, kommer de inte vara nästan lika tillförlitliga eller effektiva som de prisstrukturer som bildas på den dagliga tidsramen. Sist men inte minst är frågan om timing. Som du kanske vet är timing en nyckelfaktor om du vill lyckas i Forex-världen. Och när det gäller kilmönster är timing allting. Ofta, då det här mönstret bryts, kommer marknaden att ompröva den trasiga nivån som nytt stöd eller motstånd. Denna retest erbjuder det perfekta tillfället för en entré, men det tar tålamod att uppnå. Var försiktig med att komma in på det första slutna ljuset utanför mönstret, eftersom du sannolikt kommer att få en spår av något slag. Det ger dig inte bara en mer fördelaktig inmatning, men det hjälper dig också att undvika att göra ett känslomässigt beslut om att lämna positionen i händelse av att du kom in för tidigt. Tjur - och björnflaggan Tjur - eller björnflaggan är ett annat namn på en kanal. Men genom att lägga till tjur eller björn till beteckningen, gav den en riktningsperspektiv. Så som du kan förvänta dig, handlas det oftast som ett fortsättningsmönster. Liksom huvud och axlar bildar flaggor ofta efter ett längre drag upp eller ner och representerar en konsolideringsperiod. Dess huvudsakligen en obeslutsamhet på marknaden, där tjurarna och björnarna kämpar för att se vem som kommer att vinna kontroll. Varför jag handlar med det Jag känner mig säker på att man helt enkelt kan handla utan tjur och bära flaggor och göra mycket bra pengar på Forex-marknaden. Detta förutsätter självklart att du har blivit en skicklig prishandlare. Varför tror jag det? Det finns några orsaker, men främst på grund av att dessa formationer förekommer ganska ofta. Detta är sant även om du handlar de högre tidsramarna. Naturligtvis när jag säger ganska ofta, hänvisar jag till några gånger per månad, högst. Med det sagt behöver du bara en lönsam handel varje månad för att tjäna bra pengar som en Forex-handlare. Om den ena goda handeln kommer i form av ett bullish eller bearish flaggmönster, kommer det sannolikt att ha en extremt gynnsam risk för att belöna förhållandet kopplat till det. Detta är en annan anledning till att jag älskar att ha denna prisstruktur inkluderad i min handelsplan. Det uppmätta målet i detta fall tillåter ofta flera hundra pips på de flesta valutapar. Kombinera det med en exakt inträde och en välplacerad stoppförlust som är 50-100 pips borta, och du har ett recept på en vinstpotential på 3R eller bättre, ungefär varje gång. Att hålla sig ur problem Som de andra mönstren ovan finns det några saker du bör vara uppmärksam på när du handlar denna bild. Den första är kanske den mest uppenbara aldrig skära av höga eller låga för att göra kanalen passande. Om det inte är uppenbart innan du ens ritar kanalverktyget på ditt diagram, är det inte troligt att du kommer att vilja handla. Bilden nedan visar prisåtgärder som du vill ignorera helt. Lägg märke till hur de två punkterna ovan don8217t matchar med stöd och motstånd. Beräkning av det uppmätta målet tenderar också att ge handlare passar. Kom bara ihåg att mätningen ska inkludera konsolidering av prisåtgärden. Rätt mätning i bilden ovan täcker hela 8220flag pole8221, inte bara prisåtgärden som leder fram till konsolideringen. Slutliga ord Använda diagrammönster för att handla Forex marknaden är inte för alla. Men om du gillar att använda råa prisåtgärder för att identifiera möjligheter, skulle de tre bildningarna ovan göra ett bra komplement till din handelsplan. Du behöver inte veta och handla alla prisstrukturer som är tillgängliga för att göra konsekventa vinster som en Forex-handlare. Om du gör det kommer det bara att sakta ner inlärningsprocessen och även skicka chasing trades i vilken riktning som helst. Att bli en framgångsrik näringsidkare handlar om att hitta ett tillvägagångssätt på de marknader som passar din stil, definiera din handelsplan och sedan raffinera de reglerna som du får erfarenhet. Så om du gillar handelstekniska mönster, så gör jag noga med att ta hänsyn till de tre vi bara täckt de verkligen är allt du behöver för att bli konsekvent lönsamma. Nu är det din tur. Är du redo att börja använda diagrammönstren ovan Om så vill du definitivt ladda ner de gratis Forex diagrammönster PDF som jag just skapat. Den innehåller alla tre prisstrukturerna du studerade ovan och innehåller de egenskaper jag letar efter liksom regler för inmatning och stoppa förluststrategier. Klicka på länken nedan och ange ditt e-postmeddelande för att få omedelbar tillgång till fuskbladet.

No comments:

Post a Comment